My boeke oor my interesante familie

 


KATEGORIE IS VIR KINDERBOEKIE (4 – 6 jaar)

Die boekies is opgedra aan my familie, geskryf vir my kinders


Geskryf deur Gerda Welman

Van Bloemfontein

Tel: 0828246462

 

Bubble en Dimpel op Toer 

Bubble, die aantreklike ryer met sy lang wit kuif- is op toer saam met sy sussie Dimpel.

Hulle ontmoet snaakse en baie interressante karakters. 

Bubble en Dimpel, weet nog nie waarheen hulle oppad is nie.   Hy en sy sussie leer sommer baie en kry antwoorde op baie vragies.   Hulle kom op die ou-end nie tot ‘n bestemming nie maar tot wysheid.

Oor die skrywer:

Woonagtig in Bloemfontein.  Ek het stories begin skryf vir my seuntjie en dogtertjie omdat ek vir hulle herinneringe deur stories wil laat onthou.  Elke storie dra ek op aan ‘n familielid, soos ek wil hê my kinders hulle moet onthou!   Elke storie se karaktertjies is so uitgedink sodat dit by die familielid pas.  

Ek lees ongelooflik baie vir my kinders ek is mal daaroor om die stories vir my kinders te lees hulle geniet dit en lag daarvoor.  

 

Comments

Popular posts from this blog

Verskillende karakters

Oor die skrywer